Stan Bouman Kerk Terborg (20 van 69).jpg

INFORMATIE

In de meer dan 600-jaar oude stad Terborg staat de prachtige Georgiuskerk. Deze monumentale kerk uit 1842 is in 2018 verkocht en geheel verbouwd tot unieke evenementenlocatie. Een bijzondere plek, smaakvol verbouwd met behoud van originele stijlelementen maar compleet geoutilleerd met allerlei voorzieningen. Aan de achterzijde is een groot verhoogd zuid gericht terras gecreëerd met uitzicht op natuurgebied De Paasberg en Kasteel Wisch.

​

Deze prachtige locatie kun je boeken voor onder andere een feest, bruiloft, event, fashionshow, lezing, afscheidsbijeenkomst en er kan zelfs getrouwd worden in deze voormalige kerk.

De ruimte is geheel flexibel in te richten en onder andere voorzien van bar met tapinstallatie en koelingen, divers meubilair, sfeervolle ledverlichting, verwarming, uitgebreide keuken en dames en heren toiletgroepen.

Capaciteit binnen 225 zitplaatsen

Buitenterras 70 zitplaatsen

Wifi -  draadloos internet

Geluidsinstallatie voor achtergrond muziek en presentatie

Krachtstroom

Verwarming

Ledverlichting op kleurthema aanpasbaar (op aanvraag).

Catering mogelijk

Bar met tapinstallatie (Heineken bier) en koelingen

Kleine horecakeuken

Dames- en heren toiletgroep en separaat invalide toilet

​

Klik hier voor de plattegronden.

Klik hier voor boekingen en prijzen