ABBA TRIBUTE BAND

za 23 sep

Evenementenlocatie Georgiuskerk Terborg

THE BEST ABBA TRIBUTE KOMT NAAR TERBORG! ZATERDAG 23 SEPTEMBER A.S. Ga terug in de tijd met THE BEST ABBA TRIBUTE en zing mee met hits zoals ‘Dancing Queen’, ‘Mamma Mia’ en ‘Waterloo’. Dus ABBA liefhebbers, ‘take a chance on this’! Bestel snel je ticket!

Registratie is afgesloten
Andere evenementen bekijken
ABBA TRIBUTE BAND

Tijd en locatie

23 sep 2023, 20:30 – 23:00

Evenementenlocatie Georgiuskerk Terborg, Hoofdstraat 73, 7061 CH Terborg, Nederland

Over het evenement

THE BEST ABBA TRIBUTE KOMT NAAR TERBORG!

ZATERDAG 23 SEPTEMBER A.S.

THE BEST ABBA TRIBUTE bestaat uit twee geschoolde zangeressen met daarachter vier zeer ervaren professionele muzikanten die ook nog eens de achtergrondzang voor hun rekening nemen. Natuurlijk treden zij op in kleding uit de jaren 70 en dragen zij zelfs originele kleding zoals ABBA deze destijds droeg. Het bijzondere van deze tribute band is dat alles live wordt gespeeld en gezongen!

Dus ABBA liefhebbers, ‘take a chance on this’!

Bestel snel je ticket!

Hier wil jij bij zijn!

Zaal open 19.30 uur, aanvang concert 20.30 uur.

Einde ABBA TRIBUTE BAND circa 23.00 uur, daarna is er nog gelegenheid tot naborrelen tot 24.00 uur.

Leeftijd 18+.

• Early bird - TICKET

Early Bird ticket met vroegboek korting! Beperkt beschikbaar.

€ 27,50
    +€ 0,69 servicekosten